Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Opis Zadań
  • Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów.
  • Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych.
  • Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych.
  • Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji (dla klientów i na potrzeby wewnętrzne).
  • Monitorowanie aktywności promocyjnej, dostępności produktów i realizacji warunków handlowych.
  • Współpraca z działami Sprzedaży Terenowej, Marketingu, Logistyki i Księgowości.
Wymagania
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność.
  • Pozytywne nastawienie, proaktywność i chęć uczenia się.
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne i swoboda w pracy z danymi (Excel).
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel, Outlook).
  • Komunikatywność i orientacja na budowanie relacji.
  • Mile widziane: Doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość systemu SAP, doświadczenie w raportowaniu i analizach.
Benefity
  • Kafeteria benefitów (np. kino, siłownia, kultura).
  • Prywatna opieka medyczna (możliwość rozszerzenia na rodzinę).
  • Karta MultiSport.
  • Deputat kawowy (premia aromatyczna co miesiąc).
  • Zniżki na produkty firmowe.
  • Możliwość rozwoju kompetencji (szkolenia, wydarzenia edukacyjne).
Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli zezgodą na przetwarzanie danych osobowych.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzebniezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)."

Podobne oferty: