Ogłoszenie numer: 10477248, z dnia 2025-11-24
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Klienta Online
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Prowadzenie rozmów z klientami online na chacie, zapewniając szybkie i profesjonalne wsparcie.
- Obsługa korespondencji mailowej, dbając o pełną satysfakcję klientów.
- Realizacja celów jakościowych i ilościowych w codziennej pracy.
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez wysoką jakość obsługi posprzedażowej.
Wymagania
- Swoboda w komunikacji online i lekkość w pisaniu.
- Sprawna obsługa komputera i narzędzi do obsługi klienta.
- Gotowość do pracy zmianowej w godzinach 7:00-23:00.
- Otwartość, pozytywne nastawienie i nastawienie na osiąganie wyników.
Oferujemy
- Pracę w zespole wspierającym się nawzajem i wykorzystującym nowoczesne narzędzia technologiczne.
- Pełne szkolenia wdrożeniowe i autoryzacyjne oraz bieżące wsparcie zespołu.
- Brak sztywnych skryptów rozmów – możliwość pracy w oparciu o relacje z klientem.
- Feedback i wsparcie jako stały element kultury pracy.
Podobne oferty:
24.11.2025
Młodszy Konsultant / Młodsza Konsultantka ds.Obsługi Klienta Online
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% - prowadzenie rozmów z klientami na chacie, zapewniając im błyskawiczne i profesjonalne wsparcie, 30% - zajmowanie...
21.11.2025
Konsultant Telefoniczny
Firma: Studio Moderna Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres Obowiązków: Obsługa telefoniczna: prezentowanie produktów i doradztwo. Skuteczna realizacja planów sprzedażowych. Utrzymywanie długofalowych...