O firmie:
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą handlową, pośredniczącą w transakcjach w branży spożywczej, paszowej, FMCG i chemicznej (chemia industrialna). Współpracujemy z firmami w ponad 120 krajach na całym świecie, tworząc międzynarodowe środowisko pełne profesjonalistów i pasjonatów. Jesteśmy miejscem, gdzie liczy się pasja i motywacja, a nie pochodzenie, doświadczenie czy historia. To u nas możesz rozwinąć swoje skrzydła!
Od 2021 roku nasz zespół rozrósł się z 35 specjalistów do ponad 150 pracowników. Nasza główna siedziba mieści się w sercu Warszawy przy Rondzie Daszyńskiego. Otworzyliśmy także cztery regionalne biura – w Hiszpanii, Wrocławiu, Krakowie i Lublinie.Dzięki naszemu innowacyjnemu podejściu nieustannie się rozwijamy i teraz szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako: Specjalista ds. Sprzedaży Międzynarodowej.
Chcesz dowiedzieć się więcej o Foodcom S.A.? Zobacz, jak się u nas pracuje!
https://www.youtube.com/watch?v=GOrr_Yna3wg
- Samodzielne pozyskiwanie i rozwijanie relacji z klientami zagranicznymi (B2B)
- Prowadzenie negocjacji handlowych i finalizowanie umów
- Monitorowanie trendów rynkowych i analiza potrzeb klientów
- Współpraca z działem logistyki, finansów i compliance
- Sprzedaż surowców z kategorii paszowych, spożywczych, mleczarskich oraz chemii przemysłowej klientom specjalizującym się w branży produkcyjnej
- Koordynacja spraw związanych z obsługą procesu zakupu/sprzedaży towarów (min. poprawność przygotowywanych umów, faktur sprzedażowych i zakupowych, dokumentów transportowych)
- 2–4 lata doświadczenia w sprzedaży B2B na rynkach zagranicznych
- Doświadczenie w sprzedaży artykułów z branży chemicznej, spożywczej, paszowej lub mleczarskiej
- Doświadczenie w samodzielnym pozyskiwaniu klientów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2 / C1), mile widziana znajomość drugiego języka (np. niemieckiego, hiszpańskiego, francuskiego)
- Umiejętność prowadzenia negocjacji, budowania długofalowych relacji
- Wysoka samodzielność, nastawienie na wynik i inicjatywa
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + prowizja od sprzedaży
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
- Wsparcie działu back-office i doświadczonego zespołu
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
- Szkolenia produktowe i sprzedażowe