Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje Główne Zadania
- Rejestrowanie zamówień produktów i usług w systemach.
- Udzielanie informacji o zamówieniach, modyfikacje i wsparcie w ofercie.
- Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług firmy.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań przy pierwszym kontakcie.
- Wykorzystywanie narzędzi CRM (np. Outlook, Salesforce) do zarządzania danymi.
- Identyfikacja okazji sprzedażowych i zgłaszanie nieprawidłowości procesowych.
Oczekujemy
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
- Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
- Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność korzystania z systemów CRM.
- Mile widziane: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) z perspektywą długoterminową.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników.
- Praca zdalna lub hybrydowa (w większych miastach).
- Szkolenia wdrożeniowe i wsparcie w rozwoju kompetencji sprzedażowych.
- Nowoczesne narzędzia i systemy pracy.
- Przyjazne środowisko i wsparcie zespołu.
Podobne oferty:
03.11.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace...