Miejsce pracy: Polska (praca mobilna + centrala w Warszawie)
- Nadzór nad jakością i standardami obsługi posprzedażnej w Autoryzowanych Stacjach Obsługi (ASO)
- Wsparcie ASO w zakresie zamówień części zamiennych, rozliczeń gwarancyjnych i reklamacji
- Realizacja celów biznesowych i operacyjnych w regionie
- Monitorowanie wyników serwisów, analiza danych i wdrażanie działań naprawczych
- Prowadzenie szkoleń oraz wizyt audytowych u partnerów serwisowych
- Współpraca z centralą w zakresie rozwoju polityki posprzedażnej
- Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze posprzedażnej w branży motoryzacyjnej (preferowane doświadczenie regionalne)
- Znajomość procesów serwisowych i gwarancyjnych
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z partnerami
- Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
- Język angielski na poziomie min. B2
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych
- Pracę w strukturze importerskiej w międzynarodowym środowisku
- Samodzielność i wpływ na rozwój sieci serwisowej
- Atrakcyjny system wynagrodzenia
- Współpracę na podstawie umowy B2B
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon
Podobne oferty:
04.09.2025
Kierownik Regionalnej Obsługi Technicznej
Firma: Asian Automotive Distribution Center
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków: Nadzorowanie jakości i standardów obsługi posprzedażnej w stacjach obsługi. Wspieranie stacji w zamówieniach części...
23.08.2025
Regionalny Przedstawiciel Handlowy (Vanselling)
Firma: Flame Employment Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Lokalizacje: Kraków (Małopolskie), Wrocław (Dolnośląskie), Legnica (Dolnośląskie) Szczecin (Zachodniopomorskie), Poznań (Wielkopolskie), Gdynia...