- budowaniem, zarządzaniem i koordynacją pracy konsultantów, obsługujących klientów z Chorwacji,
- stałym supportowaniem umiejętności sprzedażowych członków teamu (meetingi motywacyjne, coachingi sprzedażowe),
- planowaniem współpracy z trenerami sprzedaży,
- prowadzeniem kontroli funkcjonalnych newralgicznych obszarów procesu sprzedaży,
- tworzeniem oraz wdrażaniem usprawnień w procesach biznesowych w ramach partnerskiej współpracy z Managerem
- komunikujesz się płynnie po bułgarsku,
- posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie na pozycji managerskiej w strukturze Call Center,
- w swoim dotychczasowym dorobku zawodowym przynajmniej rok pracowałeś z klientem "na telefonie", dzięki czemu znasz od podszewki bolączki pracy agenta,
- masz mocny background sprzedażowy a co za tym idzie wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- jesteś zmotywowany do samodzielnego działania w ramach określonych zasad i procedur,
- jesteś gotowy na nowe wyzwania: nowa praca, ciekawy projekt i zespół czekają na Ciebie!
- wsparcie na każdym etapie współpracy i moc wyzwań,
- pracę na pełen etat,
- wynagrodzenie podstawowe + KPI,
- wynagrodzenie w oparciu o Twoje doświadczenie i umiejętności, opowiedz nam o
- dofinansowanie do karty Multisport i Medicover,
- pracę zdalną oraz cały sprzęt niezbędny do współpracy.
Podobne oferty:
12.04.2025
Dyrektor Sprzedaży Call Center z j. słoweńskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Jako Dyrektor na co dzień zajmiesz się: budowaniem, zarządzaniem i koordynacją pracy konsultantów, obsługujących klientów z Słowenii, stałym...
12.04.2025
Dyrektor Sprzedaży Call Center z j. chorwackim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Jako Dyrektor na co dzień zajmiesz się: budowaniem, zarządzaniem i koordynacją pracy konsultantów, obsługujących klientów z Chorwacji, stałym...