Dyrektor / Dyrektorka Terenowych Sił Sprzedaży
Warszawa
Oczekiwania
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży do klientów biznesowych
- Umiejętność budowania współpracy i zaangażowania w zespole oraz motywowania do osiągania celów
- Umiejętność analizy modelu biznesowego klienta i dobierania do niego najlepszych rozwiązań
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem na szczeblach decyzyjnych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodne prowadzenie spotkań biznesowych
Zespół
Twoja rola
- Zarządzanie zespołem sprzedaży bezpośredniej i pośredniej do klientów biznesowych
- Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych oraz jakościowych, w tym maksymalizacja przychodów i marży na zarządzanej bazie klientów
- Identyfikacja i kreowanie nowych obszarów współpracy w oparciu o znajomość celów biznesowych i modelu funkcjonowania klientów
- Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami i partnerami technologicznymi
- Wdrażanie wraz z zespołem innowacyjnych projektów teleinformatycznych na potrzeby klientów
- Analizowanie rynku klienta oraz trendów branżowych
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.